Returnează
Lamural.ro este un serviciu de producție la cerere. Din acest motiv, picturile murale nu pot fi returnate. Cumpărătorul însuși determină parametrii comenzii prin selectarea inițială a fotografiei, a materialului, a dimensiunii de imprimare, până la selectarea opțiunilor posibile de finisare a produsului.
Prin urmare, producția este realizată de la zero, în conformitate cu comanda cumpărătorului. Pot fi returnate bunuri precum postere, tablouri, produse cu parametri specifici (găsiți în secțiunea “vânzări”).
Produsele ambalate trebuie trimise înapoi la adresa menționată:
Mk Print Sp. z o.o.
Rogowo 1a
63-840 Krobia
Vă rugăm să împachetați cu grijă bunurile returnate, astfel încât să le protejați împotriva deteriorării sau distrugerii în timpul transportului.
Picturile murale, picturile și posterele trebuie să fie protejate împotriva mișcărilor în interiorul ambalajului și trimise înapoi într-o cutie de carton dur.
Bunurile deteriorate în timpul transportului ca urmare a unei protecții necorespunzătoare a coletului de către cumpărător nu sunt rambursabile.
În caz de retragere, contractul se consideră că nu a fost încheiat. Magazinul returnează cumpărătorului toate plățile primite de la cumpărător, cu excepția costurilor de livrare.
Banii pentru bunurile primite se rambursează în termen de 14 zile calendaristice de la data la care primim coletul.
Cumpărătorul suportă costurile de returnare a bunurilor.
Reclamații
- Vânzătorul nu este răspunzător pentru ușoarele abateri ale bunurilor livrate față de bunurile oferite. În cazul imprimării fototapetului, a posterelor și a tablourilor, nu se pot evita în totalitate, din punct de vedere tehnic și al producției, ușoare abateri de culoare față de culoarea care se vede pe ecran și față de culoarea eșantioanelor comandate, precum și abateri datorate diferențelor de suprafață a materialelor. Astfel de abateri nu vă îndreptățesc să depuneți o plângere.
- Numai un eșantion poate constitui baza unei declarații de culoare. Vă încurajăm să păstrați eșantionul până când primiți tapetul.
- Pentru a-și face o idee mai bună despre produsele oferite de Mk Print, cumpărătorul poate comanda o mostră de imprimare a unei picturi murale la un preț de 30 lei pe bucată (plus transport). Dimensiunea eșantionului mural 50x50cm.
- Materialele disponibile în general în industrie sunt utilizate pentru fabricarea produselor oferite de vânzător. În cazul tipăriturilor, al cernelurilor, al materialelor, al rezistenței la lumină etc., răspunderea se aplică numai la durata medie de viață a produselor în cauză. Imprimeurile nu sunt rezistente la apă fără finisare suplimentară.
- Cumpărătorul este obligat să verifice bunurile imediat după primirea lor. În cazul în care se constată defecte, cumpărătorul trebuie să le raporteze imediat prin intermediul formularului de reclamație de pe site-ul web. În cazul în care cumpărătorul nu semnalează defectele în termen de 10 zile de la livrarea bunurilor, se consideră că bunurile au fost acceptate.
- În cazul unor erori în executarea comenzii, și anume. dimensiuni greșite, potrivire greșită a solidelor, fără laminat (dacă este comandat). Magazinul garantează un schimb al mărfii cu una corectă, cu condiția ca erorile de fabricație să fie raportate în termen de 10 zile de la primirea lotului.
- În cazul unor erori de execuție a comenzii, al unor modele sau culori nepotrivite între brizbrizuri, reclamațiile trebuie depuse înainte de aplicarea pe perete – prin realizarea de fotografii și atașarea acestora la formularul de reclamație completat corect.
- Orice colete trimise pe cheltuiala magazinului online lamural.ro nu vor fi acceptate.
- Înainte de a asambla produsul achiziționat, este necesar să verificați cu atenție toți parametrii acestuia și conformitatea sa cu comanda (dimensiuni, număr de unități, potrivirea unităților, laminat, calitatea graficii). Orice discrepanță trebuie raportată furnizorului înainte de instalare. În cazul în care se începe sau se efectuează instalarea unui perete mural, a unui autocolant, a unui poster sau a unui tablou pentru autoasamblare (ceea ce înseamnă că produsul nu ne poate fi returnat intact), nu există posibilitatea de a reclama defecte care ar fi trebuit să fie detectate înainte de efectuarea lucrărilor de instalare.
- Cumpărătorul care raportează un defect este obligat să trimită produsul defect la cererea vânzătorului pentru a efectua procesul de reclamație. Se consideră că vânzătorul are obligația de a finaliza procesul de reclamație în cel mai scurt timp posibil, în termen de maximum 14 zile. Finalizarea procesului înseamnă determinarea poziției și se calculează din momentul în care bunurile sunt livrate. În cazul în care vânzătorul nu respectă termenul limită stabilit, acesta dă dreptul cumpărătorului să rezilieze contractul și să solicite rambursarea sumei plătite pentru comandă.
- Daunele care rezultă din acțiuni incorecte sau inconsecvente ale cumpărătorului în timpul instalării sau utilizării bunurilor nu pot da naștere la pretenții față de vânzător. Acțiunile incorecte sau incompatibile sunt specificate în informațiile furnizate de producătorul bunurilor.
- Cererea de despăgubire trebuie să fie completată în mod corect și complet.