Regulamentul site-ului web și condițiile de vânzare a Lamural.ro
1. INFORMAȚII COMPANIE
1.1. Aceste Regulamente au fost întocmite și sunt aplicate de Mk Print Sp. z o. o. cu sediul social în Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262 (denumit în continuare „ Furnizor de servicii“, „Vânzător” și „LAMURAL” ).
1.2. Utilizatorul și orice altă persoană pot comunica cu Furnizorul de servicii folosind datele de contact furnizate la punctul. 1.1 de mai sus și următoarele date de contact:
1.2.1. adresă de e-mail: kontakt@lamural.ro
1.2.2. site: https://lamural.ro
1.2.3. telefon: +40 (728) 580 091
1.3. În măsura în care prezentele Regulamente reglementează furnizarea de servicii prin mijloace electronice, acestea sunt reglementările prevăzute la art. 8 din Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice.
1.4. Oricine poate citi Regulamentul gratuit.
2. DEFINIȚII
În sensul prezentului regulament, se aplică următoarele definiții:
„Consumator” – o persoană fizică care, în conformitate cu art. 22(1) din Codul civil, efectuează o tranzacție juridică cu un întreprinzător care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.
„Antreprenor” – o persoană fizică, o persoană juridică, o unitate organizatorică fără personalitate juridică, care, în conformitate cu art. 43(1) C. civ., desfășoară activitate comercială sau profesională în nume propriu în legătură cu tranzacțiile juridice, al căror domeniu de aplicare include conținutul prezentelor reglementări.
„Antreprenor cu drepturi de consumator” – persoană fizică care încheie un contract direct legat de activitatea sa de afaceri, atunci când din conținutul acestui contract rezultă că nu are caracter profesional pentru această persoană, rezultând în special din obiectul activității desfășurate de acesta activitatea de afaceri, puse la dispoziție în baza prevederilor privind Înregistrarea și Informarea Centrală privind Activitatea Economică.
„Cumparator” – un consumator, antreprenor sau antreprenor cu drepturi de consumator care incheie un contract de vanzare in magazinul online lamural.ro; cumpărătorul este și destinatarul serviciului.
„Vânzător” – un antreprenor care administrează un site web reglementat de aceste reglementări, adică Mk Print Sp. z o. o. cu sediul în Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262
„Costuri de livrare” – înseamnă taxa pentru livrarea Bunurilor care fac obiectul unui anumit Acord de vânzare. Costurile de livrare sunt exprimate în zloți polonezi și includ taxa pe valoarea adăugată (TVA). Costurile de livrare depind de metoda de livrare a Bunurilor selectate de Utilizator.
„Politica de confidențialitate” – un document separat de Regulamentul Furnizorului de servicii, care specifică condițiile de prelucrare a datelor personale ale Utilizatorului de către Furnizorul de servicii (inclusiv scopul și domeniul de aplicare al prelucrării). Politica este disponibilă la https://lamural.ro/politica-de-confidentialitate/
„Regulamente” – înseamnă aceste Regulamente pregătite și aplicate de Furnizorul de servicii.
„Site web” – înseamnă un serviciu de internet bazat pe Sistemul IT, cu în special funcționalitatea unui magazin online, gestionat și pus la dispoziție pe Internet la adresa de domeniu: https://lamural.ro.
„Sistemul IT” – înseamnă sistemul IT al Furnizorului de Servicii utilizat pentru furnizarea Serviciilor, inclusiv în special interfețele grafice ale Site-ului.
„Bunuri” – înseamnă un articol mobil prezentat pe Site (de exemplu, tractoare antice), care poate face obiectul unui Acord de vânzare sau poate fi indicat de către Utilizator ca parte a utilizării Serviciului de rezervare ca Bun pe care Utilizatorul ar dori să-l rezerve. Bunuri înseamnă numai articole prezentate pe Site cu informațiile „disponibile”. Pentru a evita orice dubiu, se presupune că articolele prezentate pe Site care au fost marcate cu termenii „indisponibil”, „la comandă”, „vândute” sau care nu pot fi adăugate în coș (opțiunea de a adăuga în coș a fost blocat) nu constituie Bunuri în sensul Regulamentelor .
„Legea drepturilor consumatorilor” – înseamnă Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul de legi din 2017, articolul 683, astfel cum a fost modificat)
„Utilizator” – înseamnă o entitate care, în conformitate cu prevederile legii, este capabilă să încheie un Acord pentru furnizarea de Servicii; o entitate care folosește site-ul web în orice mod, în special o entitate care afișează (vizitează) pagini disponibile public ale site-ului web sau o entitate care a încheiat un acord de vânzare. Pentru a evita orice dubiu, se presupune că termenul „Utilizator” înseamnă în special o persoană care a încheiat un Contract de vânzare sau un Acord de servicii cu Furnizorul de servicii. Termenul „Utilizator” include și „Utilizator înregistrat”.
„Preț” – înseamnă prețul brut al unui bun dat utilizat de Furnizorul de servicii, plasat pe site-ul web lângă informațiile despre Bun (adică prețul Bunului la care Utilizatorul poate achiziționa Bun de la furnizorul de servicii). Pretul nu include costurile de livrare a bunurilor. Prețul este exprimat în zloți polonezi sau euro și include taxa pe valoarea adăugată (TVA). Dacă se acordă o reducere pentru un anumit Bun, Prețul înseamnă prețul brut al Bunului descris mai sus, după luarea în considerare a reducerii.
„Ziua lucrătoare” – înseamnă o zi de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale de pe teritoriul Republicii Polone.
„Comanda” – o declarație de voință a Cumpărătorului sau Antreprenorului cu drepturi de consumator, al cărei scop este încheierea unui contract de vânzare a Bunurilor, prin specificarea Bunurilor, tipului și cantității.
„Acord de vânzare” – un acord prin care Vânzătorul se obligă să transfere dreptul de proprietate asupra articolului (Bunurile) Cumpărătorului și să-i livreze articolul, iar Cumpărătorul se obligă să colecteze articolul (Marfa) și plătiți prețul Vânzătorului.
„Acord de distanță” – Contract de vânzare încheiat între Vânzător (Antreprenor) și Cumpărător (Consumator sau Antreprenor cu drepturi de consumator) încheiat fără prezența fizică simultană a părților contractante, folosind unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanta pana la incheierea contractului inclusiv.
„Conținut digital” – date produse și livrate în formă digitală.
„Furnizor de servicii” – un antreprenor care administrează un site web reglementat de prezentele Regulamente, adică Mk Print Sp. z o. o. cu sediul în Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262. Furnizorul de servicii poate fi și vânzător.
„Destinatarul serviciului” – o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizatorică fără personalitate juridică care utilizează serviciul furnizat de Furnizorul de servicii în mod electronic; Destinatarul serviciului poate fi, de asemenea, Cumpărătorul.
„Destinatar” – entitatea indicată de Destinatarul Serviciului ca fiind competentă să ridice expedierea.
„Garanție” – o procedură de urmărire a răspunderii de către un consumator sau o persoană fizică care încheie un contract direct legat de activitatea sa comercială, atunci când din conținutul acestui contract rezultă că acesta nu are un caracter profesional pentru această persoană, care rezultă în special din obiectul obiectului activității sale de afaceri, în legătură cu defectul fizic dezvăluit (nerespectarea contractului) sau defectul juridic al bunurilor achiziționate, specificat în prevederile Codului civil.
„Codul civil” – Legea din 23 aprilie 1964 (Jurnalul de Legi din 1964, nr. 16, articolul 93, cu modificările ulterioare).
3. DISPOZIȚII GENERALE
3.1. Aceste reglementări definesc regulile de utilizare a site-ului web lamural.ro condus de Mk Print Sp. z o. o., prin vânzarea de bunuri de la distanță, precum și utilizarea site-ului web de către destinatarii serviciilor, plasarea comenzilor pentru produse, plata prețului de vânzare al produselor, livrarea produselor, drepturile Cumpărătorului de a se retrage din contract și regulile de depunere și luare în considerare. reclamații, precum și modalitatea de returnare a produselor.
3.2. Prin utilizarea serviciilor Magazinului Online LAMURAL.RO, utilizatorul confirmă că a citit Regulamentul și acceptă toate prevederile acestuia, angajându-se de asemenea să respecte prevederile acestuia.
3.3. Clientul se obliga sa furnizeze date complete si veridice in formularul de comanda. Furnizarea de date false va duce la răspunderea Clientului pentru orice daune rezultate.
3.4. Pentru a parcurge sortimentul și a plasa comenzi pentru produsele oferite, sunt necesare un computer sau alt dispozitiv (smartphone, tabletă) cu acces la Internet și un browser web precum Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox și un cont de e-mail activ.
3.5. Parcurgerea sortimentului nu necesită înregistrare.
3.6. Clientul poate crea un Cont de Client și se poate înregistra în conformitate cu prevederile Regulamentelor. În acest scop, Clientul completează formularul de înregistrare online, furnizând adresa sa de e-mail, parola aleasă și numărul de telefon (în mod voluntar), și este obligat să accepte prezentul Regulament. După înregistrare, o confirmare de înregistrare va fi trimisă la adresa de e-mail a Clientului furnizată în timpul procesului de înregistrare. Înregistrarea în Magazin și utilizarea funcționalităților Magazinului sunt gratuite. Furnizorul de servicii folosește cookie-uri pentru a colecta informații legate de utilizarea Magazinului Online de către Destinatarul Serviciului pentru a menține sesiunea Destinatarului Serviciului conectat și pentru a menține statistici de vizualizare a subpaginilor Magazinului Online. Destinatarul Serviciului poate oricând să șteargă cookie-urile plasate sau să blocheze plasarea cookie-urilor utilizând opțiunile disponibile în browser-ul său web.
3.7. Destinatarul Serviciului care a înregistrat un Cont de Client pe site-ul Furnizorului de Servicii reziliază contractul de furnizare de servicii electronice prin transmiterea unei cereri de ștergere a Contului de Client. Furnizorul de servicii elimină contul de client înregistrat și/sau adresa de e-mail din lista de abonați fără întârzieri nejustificate.
4. TIPUL ȘI SCOPUL SERVICIILOR
4.1. Furnizorul de servicii oferă următoarele Servicii pe site:
4.1.1. Serviciul Website – serviciu care consta in punerea la dispozitia, la cererea individuala a Utilizatorului, a datelor si informatiilor postate pe paginile disponibile public ale Website-ului, prin afisarea paginii Website cu o anumita adresa URL si posibilitatea de a introduce Comentarii si de a utiliza mecanismele IT ale Website-ului. (Funcțiile site-ului). Serviciul web include în special:
a) capacitatea de a căuta și de a naviga subpagini disponibile public ale site-ului web (adică subpagini ale site-ului web la care accesul nu necesită înregistrare și autentificare),
b) capacitatea de a citi descrierea și fotografiile Bunurilor postate pe subpaginile disponibile public ale site-ului web,
c) furnizarea mecanismelor informatice ale Site-ului pentru plasarea Comenzilor (formulare electronice etc.) și comanda Servicii de rezervare (formulare electronice etc.),
d) capacitatea de a vizualiza Comentariile postate pe Site.
4.1.2. Serviciu Website – un serviciu care consta in punerea la dispozitia Utilizatorului Inregistrat a resurselor Sistemului IT pentru a:
a) menținerea Contului de utilizator,
b) să ofere Utilizatorului Înregistrat utilizarea Sistemului IT posibilitatea de:
c) păstrează datele dumneavoastră de contact,
d) schimbarea parolei de autorizare a accesului la Contul de utilizator,
e) acces la istoricul comenzilor, rezervărilor și reclamațiilor dumneavoastră.
f) posibilitatea de a introduce Comentarii/Recenzii folosind funcțiile Site-ului pentru a le posta pe Website.
4.2. Serviciul WWW este disponibil tuturor Utilizatorilor, fără a fi necesară înregistrarea pe Site. Fiecare Utilizator poate naviga și căuta pagini disponibile public ale Site-ului.
4.3. Contractul de furnizare a Serviciilor WWW se încheie pe o perioadă nedeterminată atunci când Utilizatorul apelează cu succes adresa URL a oricăreia dintre paginile disponibile public ale Website-ului în fereastra browserului sau când Utilizatorul folosește o redirecționare (hyperlink) care duce la orice a paginilor disponibile public ale site-ului web (adică accesarea site-ului web). Contractul de furnizare a Serviciului de Site este reziliat atunci când Utilizatorul părăsește Site-ul.
4.4. Serviciul site-ului este furnizat numai utilizatorilor înregistrați. Utilizarea Serviciului de Site este posibilă numai după înregistrarea și autentificarea ca Utilizator Înregistrat pe Site.
4.5. Contractul de furnizare a Serviciului Website se încheie pe o perioadă nedeterminată în termenii descriși în prezentul Regulament și poate fi reziliat de către Utilizatorul Serviciului care solicită ștergerea Contului său de Client. Furnizorul de servicii elimină contul de client înregistrat și/sau adresa de e-mail din lista de abonați fără întârzieri nejustificate.
4.6. Serviciile sunt furnizate fără ca Utilizatorul să fie nevoit să plătească taxe Furnizorului de servicii. Utilizatorul suportă costurile de conectare și utilizare a Internetului, în conformitate cu conținutul contractului dintre Utilizator și operatorul său de telecomunicații (furnizorul de internet).
4.7. Furnizorul de Servicii informează că nu colectează depozite de la Utilizatori și nu solicită alte garanții financiare în legătură cu utilizarea Serviciilor.
4.8. Ca parte a link-ului ( hyperlink ) inclus in mesajul trimis, Utilizatorul care a incheiat un Acord de Vanzare cu Furnizorul de Servicii poate trimite Comentarii cu privire la Bunurile achizitionate. Un link ( hyperlink ) care permite Utilizatorului să trimită un Comentariu va fi trimis utilizatorului produsului. În cazul în care Utilizatorul trimite un Comentariu, acesta va fi postat pe Site, sub descrierea Bunurilor (în secțiunea „Opinii Clienți”).
4.9. Furnizorul de servicii nu monitorizează și nu aprobă conținutul opiniilor publicate. Cu toate acestea, Furnizorul de servicii le poate verifica selectiv și poate edita sau șterge fragmente sau întreaga opinie dacă:
4.9.1. nu are legătură cu Contractul de vânzare.
4.9.2. este ofensator, conține limbaj vulgar, este incompatibil cu decența sau este ilizibil.
4.9.3. încalcă sau încalcă potențial prevederile legii aplicabile general sau ale drepturilor terților, în special în domeniul drepturilor de proprietate intelectuală și al legii privind protecția datelor cu caracter personal.
4.9.4. nu este destinat să evalueze cooperarea cu Furnizorul de servicii sau nu descrie Bunurile care fac obiectul Contractului de vânzare.
4.10. Furnizorul de Servicii se asigură că Comentariile publicate provin de la Utilizatori care au folosit sau au achiziționat un anumit Bun, astfel încât numai Utilizatorul care a achiziționat Bunul de pe Site primește un link care să permită adăugarea unui Comentariu asupra Bunului.
5. INTERZICIA PENTRU CONȚINUT ILEGAL
5.1. În legătură cu utilizarea Serviciilor, Utilizatorul nu poate furniza conținut ilegal, în special conținut:
5.1.1. încălcarea drepturilor altor persoane, în special drepturi de autor de proprietate sau personale, secrete de afaceri, drepturi de proprietate industrială, precum și drepturile personale ale altor persoane,
5.1.2. susținerea sau predicarea atitudinilor sociale radicale, în special orice tip de discriminare bazată pe gen, vârstă, dizabilități, rasă, religie, naționalitate, convingeri politice sau sociale, apartenență la sindicat, origine etnică, confesiune, orientare sexuală;
5.1.3. incitarea la comiterea unei infracțiuni,
5.1.4. încălcarea prevederilor imperative ale legii.
5.2. Utilizatorul care primește informații că orice conținut disponibil pe site este ilegal sau neconform cu legea sau cu Regulamentele poate raporta acest fapt Furnizorului de servicii, în special prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail: kontakt@ lamural.ro.
5.3. În cazul primirii unei notificări oficiale sau obținerii de informații fiabile despre caracterul ilegal al conținutului furnizat de Utilizator, Furnizorul de servicii este în drept să împiedice accesul la acest conținut.
5.4. Utilizatorul nu poate folosi Site-ul și Serviciile într-un mod care să perturbe funcționarea Sistemului IT sau a oricăruia dintre elementele acestuia.
6. CONDIȚII DE VÂNZARE
6.1. Imaginile și orice alt conținut, reclame, precum și informații, fotografii și videoclipuri referitoare la produse individuale din gama prezentată de LAMURAL.RO pe Internet sau alte medii nu constituie o ofertă de încheiere a unui contract de vânzare în sensul art. 66 § 1 din Codul civil. Aceste informații și conținut sunt utilizate exclusiv pentru a furniza informații unui potențial cumpărător, cu toate acestea, din cauza posibilității de erori, conținutul reclamelor și informațiilor nu constituie o asigurare în sensul art. 556 § 1 Cod civil, ci doar o invitație la încheierea unui contract. Informațiile despre produsele disponibile în gamă constituie o invitație la încheierea unui contract de vânzare în sensul art. 71 din Codul civil. Ofertele de cumpărare pot fi depuse prin formularele de comandă online pregătite de LAMURAL.RO.
6.2. Imaginile prezentate pe paginile articolelor oferite sunt doar exemple de motive și reprezentări exemplare ale desenelor. In cadrul comenzii, Clientul nu primeste imaginea originala, ci doar o copie conforma cu motivul, intocmita in suportul ales de Client, dupa tehnica aleasa de acesta si cu dimensiunile specificate de acesta.
6.3. Toate prețurile mărfurilor din Magazinul online sunt exprimate în leu romanesc (RON) și sunt prețuri brute, adică includ taxe, inclusiv taxa pe valoarea adăugată (TVA).
6.4. Se emite o chitanță pentru fiecare Comandă plasată pentru un Utilizator care este Consumator, cu excepția cazului în care Utilizatorul raportează necesitatea emiterii unei facturi și furnizează datele necesare emiterii acesteia.
6.5. Se emite o factură cu TVA pentru fiecare Comandă plasată pentru un Utilizator care nu este Consumator.
6.6. O chitanță sau o factură cu TVA este emisă atunci când toate Bunurile selectate pentru Comandă sunt finalizate și gata pentru expediere, cu excepția cazului în care Comanda este procesată în loturi – caz în care poate fi emisă o chitanță/factură cu TVA separată pentru fiecare parte a Comenzii.
6.7. Pentru a primi o factură cu TVA pentru executarea Comenzii, precum și pentru a identifica Utilizatorul (în cazul Comenzilor plasate în numele și în numele antreprenorului), Utilizatorul este în plus obligat să furnizeze următoarele date, care vor fi incluse în factura cu TVA:
- în cazul unui Utilizator care nu este un antreprenor care și-a exprimat voința de a primi o factură cu TVA – adresa de domiciliu a Utilizatorului;
- în cazul unui antreprenor – sediul social și adresa antreprenorului care a plasat Comanda, precum și numărul de identificare fiscală al antreprenorului.
7. ÎNCHEIEREA UNUI ACORD DE VÂNZARE
7.1. Clientul plasează o comandă în baza Reglementărilor aplicabile. Fiecare articol comandat trebuie configurat de către client în funcție de dorințele acestuia. Asigurați-vă că explorați toate opțiunile de configurare și luați în considerare prețul total.
7.2. Pentru incheierea unui contract de vanzare este necesar:
- selectați un anumit articol și configurați-l în funcție de opțiunile disponibile și de dorințele clienților;
- efectuați o comandă online, adică pe site-ul magazinului, prin coșul de comenzi – butonul „adăugați în coș”;
- confirmați că sunteți conștient de faptul că comanda implică obligația de a efectua plata prin activarea butonului „Plasați comanda” în ultimul pas al coșului de comenzi;
- introduceți detaliile destinatarului comenzii și adresa la care urmează să fie livrat produsul, precum și numărul de telefon la care Vânzătorul poate contacta Clientul în probleme legate de comandă;
- introduceți datele facturii dacă urmează să fie emisă și trimisă Clientului o factură cu TVA. Clientul poate fi de acord cu primirea facturilor în formă electronică; facturile vor fi trimise la adresa de e-mail indicată în contul Clientului;
- confirmați comanda cu butonul: „Comand și plătesc”;
- plătiți comanda utilizând una dintre metodele de plată disponibile. Comenzile plasate în Magazin pot fi plătite doar în avans (înainte de trimiterea produsului comandat). Plata se poate face: prin virament sub forma de plata anticipata a contravalorii intregii comenzii in contul bancar al vanzatorului. Toate mijloacele de plată acceptate sunt marcate clar și vizibil la începutul procesului de comandă (în coșul de comenzi).
7.3. După plasarea comenzii, clientului i se trimite un e-mail cu un rezumat al achizițiilor sale și o solicitare de confirmare a comenzii. Începutul perioadei de procesare a comenzii este următoarea zi lucrătoare după ziua în care plata a fost acceptată sau înregistrată.
7.4. LAMURAL.RO isi rezerva dreptul de a refuza furnizarea serviciului si de a onora comanda daca produsele contin continut contrar legii, bunelor obiceiuri sau principiilor de convietuire sociala. De asemenea, magazinul își rezervă dreptul de a modifica prețurile mărfurilor oferite, precum și de a modifica costurile de livrare a articolelor comandate.
8. CONDIȚII DE PLATĂ
8.1. LAMURAL.RO acceptă atât plata în avans pentru comanda acceptată pentru procesare, cât și plata la primirea mărfii.
8.2. Plățile pentru mărfuri se pot face sub formă de plată anticipată la numărul de cont furnizat, într-un sistem de plată securizat prin KLARNA, PAYPAL, sau MOLLIE.
8.3. Plata în numerar este posibilă numai atunci când selectați ramburs la livrare.
8.4. Plata este considerată finalizată odată ce plata este creditată în contul dumneavoastră. Plasarea unei comenzi și primirea plății sunt confirmate prin e-mail. Clientul poate monitoriza starea comenzii.
9. CONDIȚII DE LIVRARE
9.1. Articolele comandate sunt trimise clientului printr-o companie de curierat, colectarea personală nu este posibilă.
9.2. Fiecare produs din oferta magazinului are un anumit timp de procesare a comenzii specificat în caietul de sarcini și variază de la 3 la 7 zile lucrătoare, dacă nu este scris altfel pe pagina produsului.
9.3. Timpul de procesare este din momentul în care plata este creditată în contul nostru. Comenzile cu termene de livrare diferite sunt trimise după finalizarea întregii comenzi, adică după cel mai lung interval de timp specificat. In cazuri justificate, magazinul isi rezerva dreptul de a trimite fiecare produs prin expediere separata.
9.4. Costurile de livrare sunt calculate pentru o comandă individuală și apar în Configurator ca preț final. Costul de livrare se percepe pentru fiecare comandă indiferent de forma de livrare.
În cazul livrării de mărfuri neconforme cu prevederile contractului rezultat din vina noastră, clientul se obligă să ne acorde un termen suplimentar de 2 săptămâni pentru finalizarea comenzii. Nu acoperim costurile de deplasare la sau începerea lucrului unui specialist dacă acesta a fost programat la acel moment. De asemenea, nu suntem responsabili pentru eventualele termene limită ratate pentru acceptarea proiectelor etc. – clientul este obligat să plaseze comanda cu mult timp înainte.
10. DAUNE SAUVENITE ÎN TIMPUL TRANSPORTULUI
10.1. Cumpărătorul trebuie să verifice starea expedierii atunci când o primește de la curier. Dacă se constată că conținutul este deteriorat sau prezintă semne de deschidere, nu confirmați primirea coletului, ci cereți curierului să întocmească un proces-verbal de avarie.
10.2. Clientul este obligat să informeze magazinul cât mai curând posibil despre încercarea de a livra un transport deteriorat.
11. LIMITAREA RĂSPUNDERII
LAMURAL.RO nu este responsabil pentru lipsa accesului permanent la Magazinul Online si viteza de functionare a sistemului, precum si erorile tehnice si electronice aparute la plasarea unei comenzi, in cazul in care motivul aparitiei acestora sunt factori in afara controlului magazinului.
12. EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE DIN CONTRACTUL LA DISTANTA
12.1. Tapetele foto oferite în magazinul online Lamural.ro sunt produse neprefabricate, fabricate individual conform specificațiilor clientului și menite să răspundă nevoilor sale individuale. Cumpărătorul determină el însuși parametrii comenzii selectând inițial fotografia, materialul, dimensiunea de imprimare și terminând cu selecția posibilelor opțiuni de finisare a produsului. Prin urmare, în conformitate cu art. 38 sectiunea 1 punct 3 din Legea din 30 mai 2014. privind drepturile consumatorilor (Jurnalul de legi din 2023, articolul 2759, cu modificările ulterioare), consumatorul nu are dreptul de a se retrage dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale sau de la distanță în legătură cu contractele privind tapetele foto oferite în magazin lamural pl.
12.2. Dreptul de retragere din contract și retur se acordă numai în cazul produselor prefabricate și nu fabricate individual conform specificațiilor Clientului, precum postere, tablouri, produse cu specific parametrii (găsiți în fila „vânzări”).
12.3. Un consumator și un antreprenor cu drepturi de consumator au dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță pe o perioadă de 14 (paisprezece) zile fără a prezenta motive și fără a suporta costuri.
12.3. Termenul curge din ziua în care consumatorul sau întreprinzătorul cu drepturi de consumator sau un terț, altul decât transportatorul și indicat de consumator sau întreprinzătorul cu drepturi de consumator, a intrat în posesia fizică a bunurilor.
12.4. Consumatorul sau întreprinzătorul cu drepturi de consumator este obligat să informeze întreprinzătorul cu privire la decizia sa în acest sens în termenul de retragere din contract.
12.5. Declarația unui consumator sau antreprenor cu drepturi de consumator nu necesită un formular anume. În acest scop, este suficientă utilizarea modelului de formular de retragere prevăzut în anexa la Regulamente sau depunerea unei declarații clare. Termenul de retragere se consideră a fi îndeplinit atunci când consumatorul sau un antreprenor cu drepturi de consumator a transmis o declarație de exercitare a dreptului de retragere înainte de expirarea termenului. Sarcina probei în acest sens revine consumatorului sau antreprenorului cu drepturi de consumator.
12.6. Produsele ambalate trebuie trimise la următoarea adresă:
Mk Print Sp. z o. o.
Rogowo 1a
63-840 Krobia
Vă rugăm să ambalați bunurile returnate cu grijă, astfel încât să le protejeze împotriva deteriorării sau distrugerii în timpul transportului. Picturile murale, picturile și posterele trebuie asigurate împotriva mișcării în interiorul ambalajului și trimise înapoi într-o cutie de carton dur. Bunurile deteriorate în timpul transportului ca urmare a securizării necorespunzătoare a transportului de către Cumpărător nu fac obiectul returnării.
12.7. Costurile de returnare a bunurilor sunt suportate de Cumpărător.
12.8. În cazul retragerii din contract, acesta este considerat nul de drept. Magazinul returnează Cumpărătorului toate plățile primite de la Cumpărător, cu excepția costurilor de livrare.
12.9. Banii pentru bunurile primite se rambursează în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii expedierii.
12.10. Vânzătorul returnează plata utilizând aceeași metodă de plată ca cea folosită de consumator sau de un antreprenor cu drepturi de consumator, cu excepția cazului în care acesta din urmă a convenit în mod expres cu o altă metodă de returnare care nu implică niciun cost pentru el.
12.11. Bunurile returnate trebuie să fie în stare neschimbată, cu excepția cazului în care modificarea a fost necesară în limitele înțelegerii corespunzătoare a bunurilor. Un consumator sau un antreprenor cu drepturi de consumator este răspunzător pentru orice reducere a valorii articolului rezultată din utilizarea acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea articolului. Consumatorul sau întreprinzătorul cu drepturi de consumator este răspunzător pentru orice reducere a valorii bunurilor intervenită de la data la care a intrat în posesia fizică a bunurilor sau la care un terț, altul decât transportatorul și indicat de consumator sau întreprinzătorul cu drepturi de consumator a intrat în posesia fizică a bunurilor și a rezultat din manipularea necorespunzătoare într-o măsură mai mare decât este necesar pentru a stabili natura, proprietățile sau funcționarea bunurilor.
Model de formular de retragere a contractului
(acest formular trebuie completat și returnat numai dacă doriți să vă retrageți din contract)
– Destinatarul Mk Print Sp. z o. o., Rogowo 1a, 63-840 Krobia, Polonia, kontakt@lamural.ro.
– Eu/Noi(*) informăm(*) prin prezenta despre retragerea mea/noastră din contractul de vânzare a următoarelor bunuri(*)
contracte pentru furnizarea următoarelor bunuri(*) contracte pentru lucrări specifice constând în executarea următoarelor bunuri(*)/pentru prestarea următorului serviciu(*)
– Data încheierii contractului(*)/acceptarea(*)
– Numele si prenumele consumatorului(i)
– Adresa consumatorului(i)
– Semnătura consumatorului(lor) (doar dacă formularul este trimis pe hârtie)
– Data
(*) Ștergeți după caz.
13. PLÂNGERILE CONSUMATORILOR
13.1. Vânzătorul este răspunzător față de consumator și întreprinzătorul cu drepturi de consumator pentru conformitatea bunurilor cu contractul de vânzare încheiat, în sfera specificată în Codul civil.
13.2. Vânzătorul informează că din motive tehnice și tehnologice (în special din cauza setărilor individuale ale monitorului și a limitărilor tehnologice ale afișajelor), imaginile, fotografiile și videoclipurile produselor, în special imaginile de fundal foto, prezentate pe site pot diferi de culorile reale ale produselor oferite. . Pentru a evita orice îndoieli cu privire la culorile reale ale produselor oferite, înainte de a comanda un tapet foto, vă recomandăm să comandați o probă (ceea ce este posibilă folosind butonul „comanda eșantion” vizibil pe pagina individuală a produsului) . Doar diferențele dintre eșantion și tapetul foto livrat pot constitui temei de reclamație. Mai mult, datorită tehnologiilor utilizate, sunt posibile diferențe ușoare de format, tip și calitate a substratului, ceea ce este inevitabil din punct de vedere tehnologic în procesul de producție. Astfel de abateri ușoare sunt specifice bunurilor oferite și tehnologiei de producție utilizate și nu constituie nerespectare a contractului. Prin urmare, reclamațiile nu se pot baza pe astfel de mici abateri sau diferențe de culoare a produsului real în raport cu culoarea produsului reprodus pe monitorul computerului. De asemenea, magazinul nu va accepta reclamații în cazul manipulării necorespunzătoare a produsului de către Client sau al instalării necorespunzătoare. În plus, Vânzătorul nu este răspunzător dacă orice reducere a clarității imaginii de pe un tapet foto pregătit și tipărit individual pe baza unei fotografii sau imagini trimise de client este cauzată de motive tehnice imputabile Clientului, în special rezoluția scăzută a imaginea de ieșire trimisă de Client.
13.3. În cazul în care se constată că bunurile nu sunt conforme cu contractul înainte de expirarea perioadei de răspundere a vânzătorului, adică doi ani de la data livrării bunurilor, consumatorul sau întreprinzătorul cu drepturi de consumator este obligat să notifice vânzătorului situația, la propria sa discreție:
- prin trimiterea sau livrarea înștiinței în persoană la adresa poștală a sediului sau a sediului întreprinzătorului;
- prin trimiterea unei notificări la adresa de e-mail;
- oral pentru evidență la sediul social sau la sediul antreprenorului.
13.4. Pentru notificări, un consumator sau un antreprenor cu drepturi de consumator poate folosi șablonul atașat Regulamentelor. Un consumator sau un antreprenor cu drepturi de consumator poate depune orice altă notificare fără ambiguitate, care va include cel puțin: numele, prenumele și adresa persoanei care depune reclamația, descrierea bunurilor reclamate, în măsura în care aceasta este adecvată tipului acesteia. (de exemplu, numele, producătorul, culoarea, mărimea), dovada achiziției bunurilor reclamate, descrierea neconformității bunurilor și data la care a fost constatat defectul și, după caz, de asemenea, circumstanțele care justifică reclamația; cererea reclamantului, data depunerii reclamației, semnătura persoanei care depune reclamația, în cazul transmiterii sesizării prin e-mail, consimțământul la prelucrare prin adresa de e-mail a întreprinzătorului.
13.5. Pentru a permite Vânzătorului să recunoască reclamația, consumatorul sau un antreprenor cu drepturi de consumator este obligat să returneze bunurile reclamate la biroul Vânzătorului sau să le predea Vânzătorului sau unei persoane autorizate de acesta să le ridice, fără întârzieri nejustificate. . În cazul în care pretențiile reclamantului sunt acceptate, Vânzătorul rambursează reclamantului costurile de livrare suportate.
13.6. În cazul în care bunurile nu sunt conforme cu contractul, Cumpărătorul poate cere o reducere de preț sau retragere din contract, cu excepția cazului în care vânzătorul înlocuiește imediat și fără inconveniente excesive pentru cumpărător articolul defect cu unul fără defecte sau înlătură defectul. Această limitare nu se aplică dacă articolul a fost deja înlocuit sau reparat de către vânzător sau vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a înlocui articolul cu unul fără defecte sau de a înlătura defectul. Prețul redus trebuie să fie proporțional cu prețul rezultat din contract, încât valoarea articolului cu defect să rămână la valoarea articolului fără defect.
13.7. Un consumator sau un antreprenor cu drepturi de consumator poate, în loc să înlăture defectul propus de vânzător, să ceară înlocuirea articolului cu unul fără defecte sau, în loc să înlocuiască articolul, să solicite înlăturarea defectului, cu excepția cazului în care aduce articolul în conformitate. cu contractul în modul ales de cumpărător este imposibil sau ar presupune costuri excesive în comparație cu metoda propusă de vânzător. La evaluarea caracterului excesiv al costurilor, valoarea bunurilor în conformitate cu contractul, tipul și gradul de nerespectare constatat, precum și inconvenientul la care consumatorul sau întreprinzătorul ar fi expus drepturilor consumatorului în cazul unei alte metode de satisfacție decât sunt luate în considerare cele solicitate de consumator.
13.8. Cumpărătorul nu se poate retrage din contract dacă defectul este nesemnificativ.
14. RESPONSABILITATE FAȚĂ DE ANTREPRINORI
14.1. În cazul Clienților care nu sunt consumatori sau antreprenori cu drepturi de consumator, răspunderea vânzătorului se limitează exclusiv la:
- pentru abateri intenționate și
- daunele reale suferite direct ca urmare a pierderii vieții, a vătămării corporale sau a tulburărilor de sănătate, până la o sumă care nu depășește 1.000 RON.
14.2. Vânzătorul își exclude răspunderea pentru nerespectarea bunurilor cu contractul (excluderea garanției) pentru toți cumpărătorii care nu au statutul de Consumator sau Antreprenor cu Drepturi de Consumator. În acest sens, Vânzătorul nu încheie contracte pe termeni și condiții diferite ale cumpărătorului și nicio prevedere diferită din Termenii și condițiile generale de cumpărare ale clientului nu se aplică.
14.3. Vânzătorul informează că din motive tehnice și tehnologice (în special din cauza setărilor individuale ale monitorului și a limitărilor tehnologice ale afișajelor), imaginile, fotografiile și videoclipurile produselor, în special imaginile de fundal foto, prezentate pe site pot diferi de culorile reale ale produselor oferite. . Pentru a evita orice îndoieli cu privire la culorile reale ale produselor oferite, înainte de a comanda un fototapet, vă recomandăm să comandați o probă (ceea ce este posibil folosind butonul „comanda eșantion” vizibil pe pagina individuală a produsului). Doar diferențele dintre eșantion și tapetul foto livrat pot constitui un motiv pentru o reclamație. Mai mult, datorită tehnologiilor utilizate, sunt posibile diferențe ușoare de format, tip și calitate a substratului, ceea ce este inevitabil din punct de vedere tehnologic în procesul de producție. Astfel de abateri ușoare sunt specifice bunurilor oferite și tehnologiei de producție utilizate și nu constituie nerespectare a contractului. Prin urmare, reclamațiile nu se pot baza pe astfel de mici abateri sau diferențe de culoare a produsului real în raport cu culoarea produsului reprodus pe monitorul computerului. De asemenea, magazinul nu va accepta reclamații în cazul manipulării necorespunzătoare a produsului de către Client sau al instalării necorespunzătoare.
15. PLÂNGERI PRIVIND FURNIZAREA SERVICIILOR
15.1. Utilizatorul are dreptul de a depune reclamații cu privire la furnizarea de Servicii de către Furnizorul de Servicii.
15.2. Reclamația poate fi transmisă Furnizorului de servicii în orice mod, inclusiv:
- trimis prin e-mail la adresa de e-mail a Furnizorului de servicii indicată la punctul. 1. Regulamente
- livrate Furnizorului de servicii în scris, de exemplu prin trimiterea acestuia prin curier sau prin poștă la adresa Furnizorului de servicii indicată în Regulament sau transmisă în scris la sediul Furnizorului de servicii la adresa indicată la punctul. 1 din Regulament.
15.3. Plângerea trebuie să includă cel puțin: numele și prenumele persoanei care depune plângerea și o descriere a motivului plângerii.
15.4. Furnizorul de servicii va analiza reclamația în termen de 14 (paisprezece) zile de la data primirii acesteia.
15.5. Imediat după examinarea plângerii, dar nu mai târziu de termenul specificat la pct. 11.4 de mai sus, Furnizorul de servicii va oferi Utilizatorului un răspuns la reclamație. Răspunsul va fi trimis la adresa de e-mail sau adresa de livrare furnizată de Utilizator în reclamație. În cazul în care reclamația nu conține date care să permită Utilizatorului să trimită un răspuns la reclamație, aceasta va rămâne disponibilă pentru colectare de către Utilizator la sediul Furnizorului de servicii, la adresa indicată la punctul. 1.1 din Regulament.
16. Retragerea din termenii contractului de către vânzător
16.1. LAMURAL.RO își rezervă dreptul de a se retrage din termenii contractului fără ca Clientul să poată pretinde daune-interese în termen de 7 zile de la încheierea acestuia în cazul unor circumstanțe independente de voința LAMURAL.RO care nu puteau fi prevăzute și care împiedică implementarea. a contractului sau dacă în urma acestor circumstanțe, prestarea serviciului ar fi asociată cu dificultăți excesive sau ar amenința una dintre părți cu o pierdere semnificativă.
16.2. Baza retragerii în perioada specificată este, de asemenea, interferența în structura magazinului de către terți, drept urmare funcționalitatea, parametrii site-ului, mecanismul de comandă și prețurile s-au modificat.
16.3. LAMURAL.RO își rezervă dreptul de a se retrage din implementarea:
- ordinele care încalcă drepturile personale ale terților,
- comenzi care conțin orice formă de violență, profanare, pornografie și conținut contrar legilor aplicabile și standardelor general acceptate.
17. Drepturi de autor
17.1. Achiziționarea de bunuri nu constituie achiziție de niciun drept de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuală asupra produselor achiziționate.
17.2. Produsele vândute de LAMURAL.RO sunt acoperite de drepturi de autor în întreaga lume. Clientul sau terții nu sunt autorizați să producă, să distribuie sau să reproducă produsele LAMURAL.RO.
18. INFORMAȚII GDPR
18.1. Pe baza articolului. 13 din Regulamentul (UE) 2016/678 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 /EC ( JO UE .L 2016 Nr. 119), (denumit în continuare „GDPR”), Vânzătorul informează că: Administratorul Datelor cu Caracter Personal este: Mk Print Sp. z o. o. cu sediul în Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262.
18.2. Utilizatorul și orice altă persoană pot comunica cu Furnizorul de servicii folosind datele de contact furnizate la punctul. 1.1 de mai sus și următoarele date de contact:
18.2.1. adresă de e-mail: kontakt@lamural.ro
18.2.2. site: https://lamural.ro
18.3. Clienții și Utilizatorii au posibilitatea de a contacta în orice moment administratorul de date cu caracter personal pentru toate întrebările referitoare la protecția datelor cu caracter personal, trimițând un e-mail la kontakt@lamural.ro,
18.4. Mai multe detalii privind utilizarea datelor și drepturile care decurg din acestea pot fi găsite în prevederile Politicii de confidențialitate disponibile la politica de confidențialitate.
19. Informații privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum (ODR)
19.1. Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum pe internet, la următorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
19.2. Vânzătorul nu este obligat prin reglementări separate să utilizeze soluționarea extrajudiciară a litigiilor cu consumatorii și nici nu este de acord să participe la procedurile de soluționare extrajudiciară a litigiilor cu consumatorii.
20. Dispoziții finale
20.1. În problemele nereglementate în regulamente, se aplică prevederile legii poloneze, cu excepția aplicării Convenției de la New York din 14 iunie 1974. privind termenul de prescripție pentru vânzările internaționale de mărfuri (Jurnalul de legi din 1997, nr. 45, pct. 282).
20.2. Prezentele Regulamente sunt puse la dispoziție gratuit, în orice moment, prin link-ul de activare disponibil pe site-ul https://lamural.ro și în coșul de comenzi (înainte de încheierea contractului). Puteți să-l imprimați sau să îl salvați ca fișier.
20.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica regulamentul. Modificarea nu afectează drepturile persoanelor care au plasat o comandă sau au încheiat un contract de vânzare înainte de a fi aduse modificări ale regulamentului.
20.4. Dacă prevederile individuale ale prezentului Regulament sunt sau devin invalide sau ineficiente, în totalitate sau parțial, sau conțin orice lacune, acest lucru nu va afecta valabilitatea prevederilor rămase și/sau a altor părți ale Regulamentelor.
20.5. Orice dispută între Vânzător și Destinatarii Serviciilor și Cumpărători care nu sunt consumatori sau antreprenori cu drepturi de consumator, apărute pe baza sau în legătură cu prezentele Regulamente sau cu serviciile și bunurile oferite de Vânzător, vor fi soluționate exclusiv de instanța poloneză competentă. pentru sediul social al Vânzătorului. Prevederea de mai sus nu se aplică litigiilor cu consumatorii și întreprinzătorii cu drepturi de consumator.
Atașamente:
1) formular de retragere a contractului
2) formular de reclamație
Anexa 1
Formular de retragere a contractului
…………………………
Data adăugării
jos
Mk Print Sp. z o. o.
Rogowo 1a, 63-840 Krobia
……………………………………
……………………………………
Numele și prenumele consumatorului
Adresa consumatorului
la retragerea dintr-un contract la distanță
sau în afara sediului
În temeiul Legii din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (articolul 27), mă retrag din contractul încheiat la data de ………….
Voi returna marfa in conformitate cu prevederile contractului.
Cer rambursarea prețului mărfurilor în contul*……… / în modul în care a fost efectuată plata mărfurilor.*
…………
Semnătura consumatorului
* Ștergeți după caz
Anexă: dovada achiziției*/contract* (recomandat)
Anexa 2
Formular de reclamație
…………………………
Data adăugării
jos
Mk Print Sp. z o. o.
Rogowo 1a, 63-840 Krobia
……………………………………
……………………………………
Numele și adresa consumatorului
PLÂNGERI PENTRU BUNURI
Vă informez prin prezenta că [data și denumirea bunurilor] achiziționate de mine în data de ……………………………………… este incompatibilă cu contractul. Nerespectarea contractului constă în …………………………………………………………………………………………………………… …………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………… …… …………
…………………………………………………………………………………………………………………………… …… …………
………………………………………………………………………………………………
Nerespectarea contractului a fost constatată la data de………
Prin urmare, mă aștept la:
- schimbul de bunuri cu altele noi
- repararea gratuită a bunurilor
- Reducere de preț cu …………%
- Mă retrag din contract și cer rambursarea sumei specificate la numărul de cont
…………………………………………………………………………in banca ……………………………
…………
Semnătura consumatorului